voorbereidingen Brazilië - Reisverslag uit Belt-Schutsloot, Nederland van Rina Stam - WaarBenJij.nu voorbereidingen Brazilië - Reisverslag uit Belt-Schutsloot, Nederland van Rina Stam - WaarBenJij.nu

voorbereidingen Brazilië

Blijf op de hoogte en volg Rina

06 September 2017 | Nederland, Belt-Schutsloot

Een dagje vrij en mijn planning is om een overzicht te maken van adressen waar ik logeer, hoe ik er kom en wat ik wil gaan doen mijn komende reis. Vervolgens zit ik op waarbenjij.nu mijn reis in te voeren ipv een wordbestand te maken. Anyway, dan dit in ieder geval klaar.

Het is hier zo ongeveer herfstweer en in Rio de Janeiro, mijn eerste plekje, lekker warm, dus ik heb er wel zin in. Als ik zin en tijd heb, dan volgen er reisverslagen hier van mijn trip.

Als je een mailtje krijgt met deze tekst, dan zit je (nog) in mijn mailinglist en wanneer dit voelt als spam en ongewenst, doe dan even een berichtje naar mij op rinaastam@hotmail.com en haal ik je van de verzendlijst.

  • 16 September 2017 - 08:54

    Richard Busscher:

    Lekker relaxen en genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Vrolijk wordt ik van het inpakken van mijn backpack of koffer om weer op reis te gaan.

Actief sinds 15 Mei 2016
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 22383

Voorgaande reizen:

15 September 2017 - 10 Oktober 2017

Brazilië / Buenos Aires

05 Juni 2016 - 10 Augustus 2016

LA Hawai'i Sydney Bali Singapore

Landen bezocht: