Laatste werkdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Rina Stam - WaarBenJij.nu Laatste werkdag - Reisverslag uit Assen, Nederland van Rina Stam - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Rina

01 Juni 2016 | Nederland, Assen

Vandaag laatste werkdag voor de reis. Best gek om te beseffen dat ik drie maanden niet aanwezig hoef te zijn. Al eerder was ik lange tijd niet op kantoor, maar dat was geen eigen keus, toen was ik ziek.
Mijn werk heb ik overgedragen en ik heb relaxt afgesloten. Aan het eind van de dag heerlijk in de zon gezeten bij eetcafé Lübeck naast kantoor. Gezellig met vriend en collega Jan Kees.

Dit berichtje is een test. Eens kijken hoe het werkt en of degene van wie ik het emailadres heb ingevoerd een mail krijgt dat er een bericht van mij klaarstaat. Als je dat niets vindt, geef dat dan aan, dan verwijder ik je emailadres weer.

Ik weet niet of ik op deze pagina veel ga schrijven. Nu denk ik van wel, straks aan de andere kant van de aardbol vind ik het misschien wel helemaal geen goed idee en wil ik zo veel mogelijk op mijzelf met zo weinig mogelijk contact. Who knows.....

Morgen backpack inpakken, vrijdag op de belt slapen en zaterdag in haarlem, nog even mijn kids en kleindochter knuffelen en zondagochtend zit ik in het vliegtuig. yes, ik heb er zin in. Wat een geweldig gevoel, de wereld ligt aan mijn voeten!

  • 01 Juni 2016 - 22:54

    Jannie:

    Gelukt ben benieuwd naar je verhaal je mag van mij veel schrijven kus

  • 02 Juni 2016 - 07:58

    Jans:

    Erg veel plezier tijdens je komende vakantie! en geniet ervan! Benieuwd naar je belevenissen.

  • 02 Juni 2016 - 11:22

    Gera Berends:

    Ha die Rina,

    Nou ik vind het maar wat leuk om van meet af aan bij je avontuur betrokken te worden. Voor zover jij dat natuurlijk ook prettig vindt!
    Had ik het geweten, dan was ik gisteren ff aan komen lopen op het Lübeckplein bij mij om de hoek.
    Maar wellicht wilde je dat moment wel exclusief voor je collega bewaren?

    Sterkte bij het afscheid nemen van je familie en het inpakken van je spullen en veel voorpret voor je lange reis!
    Ik zie wel vanzelf of je zin hebt om erover te schrijven.
    Ga ervoor en Adieu,

    Gera

  • 02 Juni 2016 - 14:22

    Nicole:

    Leuk! Wij hebben ook waarbenjij.nu alleen is het niet helemaal recent (a).

    Ik ga je uiteraard volgen mam!

    Tot zaterdag XX

  • 06 Juni 2016 - 07:43

    Mieke:

    Hey meid, fijn dat je je droom tot werkelijkheid brengt.
    Je wilde altijd al graag reizen.
    Ik wens je een hele fijne tijd toe en dat je tot jezelf en
    Weer bij jezelf komt.
    Dikke kus Mieke

  • 13 Oktober 2016 - 21:21

    Frans F:

    Rina, ik kwam 'toevallig' hier terecht en ben van plan om JOUW reis hier te gaan lezen en ervaren. Ik vond altijd al dat jij heerlijk schrijft dus ik vermaak mij de komende vrije tijd wel. Groeten Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rina

Vrolijk wordt ik van het inpakken van mijn backpack of koffer om weer op reis te gaan.

Actief sinds 15 Mei 2016
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 22395

Voorgaande reizen:

15 September 2017 - 10 Oktober 2017

Brazilië / Buenos Aires

05 Juni 2016 - 10 Augustus 2016

LA Hawai'i Sydney Bali Singapore

Landen bezocht: